Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Emma isaksson - 23 januari 2010 20:34

Är ny på den här sidan så det blev lite fel när jag la upp bilderna som ni säkert förstår .


Nya tapeten i sovrummet är grå inte blå som det ser ut på bilden .Vi håller på att renovera vårat sovrum .Tidigare fanns inget golv bara spånskiva där och taket var furu ,Nu har Nicke målat taket satt in golv (med hjälp av peter) .Sen har vi nya tapeter där .Tyvärr räckte inte tapeten till hela rummet (3 våder saknas) så vi har fått beställa en rulle till.Nu är det bara lite lister kvar och resten av tapetseringen ,innan vi kan flytta in där .Ska så småningom köpa nya möbler också .


Jag har börjat sälja heminredningssaker från innerum ,sakerna kom i går och dom är superfina :-) .Vill någon vara värdinna för ett party så hör bara av er till mig.


Nu ska jag gå upp på vindan och ta en sista titt på sovrummet .Sen blir det soffan med mannen .

Av Emma isaksson - 23 januari 2010 15:43

   

  Joannah lampan behöver jag hjälp att sätta i hop ..du har tålamodet inte jag .


Övriga bilder sovrumstapeten i fel ordning övers efter underst före.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards