Direktlänk till inlägg 23 januari 2010

Ny...

Av Emma isaksson - 23 januari 2010 20:34

Är ny på den här sidan så det blev lite fel när jag la upp bilderna som ni säkert förstår .


Nya tapeten i sovrummet är grå inte blå som det ser ut på bilden .Vi håller på att renovera vårat sovrum .Tidigare fanns inget golv bara spånskiva där och taket var furu ,Nu har Nicke målat taket satt in golv (med hjälp av peter) .Sen har vi nya tapeter där .Tyvärr räckte inte tapeten till hela rummet (3 våder saknas) så vi har fått beställa en rulle till.Nu är det bara lite lister kvar och resten av tapetseringen ,innan vi kan flytta in där .Ska så småningom köpa nya möbler också .


Jag har börjat sälja heminredningssaker från innerum ,sakerna kom i går och dom är superfina :-) .Vill någon vara värdinna för ett party så hör bara av er till mig.


Nu ska jag gå upp på vindan och ta en sista titt på sovrummet .Sen blir det soffan med mannen .

 
 
Ingen bild

joannah

23 januari 2010 20:49

Lampan var skit snygg! Precis en som jag vill ha!!!! Givetvis hjälper jag till med ihop byggandet =) Sovrummet blir fint, men som du skrev så är färgen inte likadan i verkligheten som på bilden!

 
kajsa

kajsa

23 januari 2010 21:29

Tack för fikat och för visningen!

http://kajsarina.bloggagratis.se

 
Grannen S

Grannen S

24 januari 2010 11:47

Skitsnygg lampa :) Vars hittade du den? Jag vill gärna vara värdinna, men måste kolla med min kära syster när hon är ledig så hon också kan komma :)

http://www.lillstintan.wordpress.com

 
Ingen bild

Emma

24 januari 2010 14:40

Sussi, lampan är från innerum :-) .Kolla du, hör bara av dig sen passar mig nästan när som helst ,

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma isaksson - 21 november 2010 18:23

Detta är det sista inlägget på denna blogg .Kommer även vara försiktig med vad jag skriver på facebook . Ha det bra . ...

Av Emma isaksson - 16 november 2010 13:40

Före .   Efter .   Vad tycks ? färglatt blev det i allafall. ...

Av Emma isaksson - 30 oktober 2010 08:33

Det tycker jag är kul :-)   Ska börja med storstädningen nu och måhända dyker det upp något på min loppis . Ju fortare jag städar desto fortare får jag hänga upp julsakerna . Tänkte roa er med lite bilder ...     Hungrig ?   Almas hyl...

Av Emma isaksson - 12 oktober 2010 18:13


  Till Cessi och Irina och ni andra också förstås:-) Botten: 4 dl vetemjöl 1/2 dl strösocker 125 gram rumstempererat smör Kola: 175 gram smör 2 dl socker 3 dl grädde 1/2 dl sirap Garnering: 200 gram mjölkchoklad Gör så här: Ställ ugnen p...

Av Emma isaksson - 12 oktober 2010 18:00

Vilka fina saker som kom :-) Lägger en bild på mina favoriter .     Muggar och plåtburk ååå vad jag gillar . Det kom ett paket till Alma...    Fina kläder va ? Meandi förstås :-).   Sen undrar jag vad ni tycker om kuddfodralet ..som ja...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards