Alla inlägg under juli 2010

Av Emma isaksson - 22 juli 2010 14:44

Börjar bli tom ..det känns roligt att jag sålt nästan allt :-)

Rensar och plockar lite varje dag men just nu är det garderoberna .Återkommer när jag hittar mera att sälja .Ingen som har ngt att sälja så jag får fynda?:-)


Jag sänker priserna på allt jag har kvar ...så kolla tidigare inlägg :-)

Av Emma isaksson - 21 juli 2010 10:17

  Alma fick detta paket från komunen i dag .En filt en cdskiva presentkort på barnens ikea å lite annat .Tänk vilken bra kommun vi har :-)


  Beställde tre rejäla shoppingkassar  funkar bra till lite av varje faktiskt och så slipper man släpa runt på fula plastpåsar (bra för miljön) .


Nu väntar jag bara på mina gardiner som jag fyndat på rea :-)

Om jag hinner i dag så kommer det nya loppis prylar senare i dag .


Av Emma isaksson - 15 juli 2010 10:37

  Soffa 350:- .Under locket kan man gömma massor av saker tex gardiner dukar leksaker å sånt :-) kom i håg att alla priser är förhandlingsbara huvudsaken är att vi blir av med dom . SÅLD på 2 minuter :-)

Av Emma isaksson - 14 juli 2010 15:32

  Filippa k muggar 30 kr st . SÅLDA


  Rallyunderlägg  70:-   Nu 50:-

Kolla tidigare inlägg för fler saker ..återkommer när jag hittat fler saker :-)

Bara att ge en kommentar om ni vill boka ngt .-)

Av Emma isaksson - 13 juli 2010 12:35

Här kommer jag just nu att ha min egen lilla loppis (storrensning pågår).

(Alla priser är förhandlingsbara)


  Ringsjal 250:-SÅLD . Ribbstol 300:- 250:-


 

Lampa 100:- Såld .

  Bord med 2 st gröna stolar 250 :- SÅLT.

  Lampa 50:- 25 :-

  Nappflaskställ 120:- sålt .   Tapet 300:- (per rulle) SÅLDA

 

Fåtölj 400:- 250:-

 

Ytterdörr 3000:- .SÅLD.

Mer saker kommer eftersom jag rensar och hinner .



Av Emma isaksson - 11 juli 2010 22:45

  Före .

  Efter.. inte riktigt klart med dock på plats.

Nästa projekt jordvärme=trist men nödvändigt.

Av Emma isaksson - 6 juli 2010 08:14

Alma Clara Lousie är nu döpt .Stort tack till alla som kom och för all hjälp.


  En god vän sa en gång att vårab familj påminner om en circus undra vars hon fick det i från?:-)

 

  Nu blev jag nerbajjad ... fler bilder kanske i kvälll.........

Ovido - Quiz & Flashcards