Alla inlägg under juni 2010

Av Emma isaksson - 15 juni 2010 21:54

Efter bilder kommer när det är klart .


  Bron före (Nicke han börja riva lite innan jag fotade) .

  Dålig bild för taket är inte med ser jag nu .

  Uteplatsen .Nya stolar ny grill och lite blommor fattas.

Återkommer med bilder när allt är klart .

Av Emma isaksson - 14 juni 2010 22:55

Alma sover gott här i min famn efter att ha bajsat ner både henne och mig .

Här hemma händer det saker känner mig så nöjd med allt. Både Nicke och snickaren har gjort ett bra jobb.Ska försöka lägga ut lite bilder i morgon .


Jag sitter och funderar på min reuma som faktiskt är ganska bra nu ,kanske beror på att jag ammar .Förra året hade jag så fruktansvärt ont ,så det gäller att njuta nu .

Jag vill så mycket tex börja träna ,ha ett mål ex tjejmilen ,men just nu vågar jag inte planera något då jag inte vet hur det kommer att vara med värken nästa år ,får ju medeciner( som jag inte kan äta när jag ammar ) men även om man äter medeciner så finns värken ändå där .Ska nog prata med min läkare och se vad han säger.

Nu blev jag plötsligt välldigt trött .



Av Emma isaksson - 7 juni 2010 10:38

             

Hittade gamla bilder på barnen och kan se vissa likheter med Alma .

Vad tycker ni ?


 

Alma.


Av Emma isaksson - 7 juni 2010 09:58

 

Klänningen är lite stor ännu .

Av Emma isaksson - 2 juni 2010 13:05

Dessa ugglor har fått flytta hem till oss idag :-)


  Fina va ? .

  Nu behöver inte hästen vara ensam längre :-) (fast jag ska nog flytta om lite mer i hyllan snart ).


 

En söt liten prinsessa på väg på moster Lydias kalas.

Nu ska vi baka kolakakor jag och ungarna bara vi hittar receptet.

Ovido - Quiz & Flashcards