Direktlänk till inlägg 1 september 2010

Meandi och oljelampa.

Av Emma isaksson - 1 september 2010 21:29

 

Gullungen i sina nya meandi brallor.

 

Svårt att få en fin bild på oljelampan (vicktor han sätta finger avtryckt på den) men den är så fin .Helt klart värd sitt pris och det säger jag inte för att jag råkar sälja såna :-)


Haft en trevlig dag .Mamma tog hand om Anton och Selma då jag skulle på bvc med Alma ,,har hunnit vara hos Jesper och Linnea .Dom har så fint i deras lägenhet ska ta med kameran dit å tjuvfota nästa gång så får ni se .Tack till mamma för att du tog hand om barnen ..känner verkligen att jag fått ladda batterierna idag ..tack Jesper och Linnea för att jag fick våldgästa er idag .

Hemmet är fint och städat så i morgon blir det bara myspys med ungarna ..SÅ SKÖNT.

 
 
Ingen bild

Bettan

1 september 2010 22:43

Vad fin lampan var! Kanske ska boka in ett party snart men jag måste kolla kalendern först...

Emma isaksson

2 september 2010 07:47

Den är superfin :-) bara höra av dig om du vill ha visning .Kram.

 
Ingen bild

malin

2 september 2010 08:31

du och Alma skulle ha kommit hit också! Jag har kvar fika från kalaset ännu :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma isaksson - 21 november 2010 18:23

Detta är det sista inlägget på denna blogg .Kommer även vara försiktig med vad jag skriver på facebook . Ha det bra . ...

Av Emma isaksson - 16 november 2010 13:40

Före .   Efter .   Vad tycks ? färglatt blev det i allafall. ...

Av Emma isaksson - 30 oktober 2010 08:33

Det tycker jag är kul :-)   Ska börja med storstädningen nu och måhända dyker det upp något på min loppis . Ju fortare jag städar desto fortare får jag hänga upp julsakerna . Tänkte roa er med lite bilder ...     Hungrig ?   Almas hyl...

Av Emma isaksson - 12 oktober 2010 18:13


  Till Cessi och Irina och ni andra också förstås:-) Botten: 4 dl vetemjöl 1/2 dl strösocker 125 gram rumstempererat smör Kola: 175 gram smör 2 dl socker 3 dl grädde 1/2 dl sirap Garnering: 200 gram mjölkchoklad Gör så här: Ställ ugnen p...

Av Emma isaksson - 12 oktober 2010 18:00

Vilka fina saker som kom :-) Lägger en bild på mina favoriter .     Muggar och plåtburk ååå vad jag gillar . Det kom ett paket till Alma...    Fina kläder va ? Meandi förstås :-).   Sen undrar jag vad ni tycker om kuddfodralet ..som ja...

Ovido - Quiz & Flashcards