Direktlänk till inlägg 24 september 2010

Flipp eller flopp ?

Av Emma isaksson - 24 september 2010 09:05

Badrummet är fortfarande inte klart det är städat men inte fixat ..så jag återkommer med det :-)


Nya gardiner i köket flipp eller flopp vad tycker ni ? själv har jag inte bestämt mig än.


    Nya polaroid ramar på kylen vad tycks om dom ? Anton och Selmas dagis foton är redan på plats nu inväntar jag framkallning av mera foton så jag kan fylla ramarna.


  Nu ska jag sätta fart med fredagsröjningen .Ha en trevlig helg och kommentera gärna vill höra vad ni tycker om gardinerna ärliga kommenterar tack :-)

 
 
Ingen bild

Elisabeth

24 september 2010 10:14

Vet inte riktigt... Hade varit enklare att se dem irl.

 
Ingen bild

Susanna

24 september 2010 10:35

jag diggar gardinerna

 
Ingen bild

Bettan

24 september 2010 10:58

Det där var alltså jag men det förstod du säkert... Glömde ändra namnet sen jag var på Michaelas ridlärares blogg :)

 
Ingen bild

Bettan

24 september 2010 11:00

Vilken superduktig dagisfotograf ni verkar haft förresten, bilderna såg ju inte sådär tråkiga ut som de kan göra ibland...

 
Ingen bild

kajsa

24 september 2010 12:49

vem är mannen på kortet?

Emma isaksson

24 september 2010 15:04

En god vän :-) det är bara en exempelbild som jag inte tagit bort .-)

 
Ingen bild

Lotta

24 september 2010 16:34

Gardinerna var enkla och diskreta, samtidigt som det är liv i dom.. På nåt sätt.. Så på bilden var det väldigt fint.. :-) Och skolbilderna på ungarna är helt delikata ju!

 
Ingen bild

Susanne

7 oktober 2010 21:40

Jättefint :)!
Tänkte ta mig i kragen och beställa fotona i helgen, har inte orkat välja. Alla var så himla fina...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma isaksson - 21 november 2010 18:23

Detta är det sista inlägget på denna blogg .Kommer även vara försiktig med vad jag skriver på facebook . Ha det bra . ...

Av Emma isaksson - 16 november 2010 13:40

Före .   Efter .   Vad tycks ? färglatt blev det i allafall. ...

Av Emma isaksson - 30 oktober 2010 08:33

Det tycker jag är kul :-)   Ska börja med storstädningen nu och måhända dyker det upp något på min loppis . Ju fortare jag städar desto fortare får jag hänga upp julsakerna . Tänkte roa er med lite bilder ...     Hungrig ?   Almas hyl...

Av Emma isaksson - 12 oktober 2010 18:13


  Till Cessi och Irina och ni andra också förstås:-) Botten: 4 dl vetemjöl 1/2 dl strösocker 125 gram rumstempererat smör Kola: 175 gram smör 2 dl socker 3 dl grädde 1/2 dl sirap Garnering: 200 gram mjölkchoklad Gör så här: Ställ ugnen p...

Av Emma isaksson - 12 oktober 2010 18:00

Vilka fina saker som kom :-) Lägger en bild på mina favoriter .     Muggar och plåtburk ååå vad jag gillar . Det kom ett paket till Alma...    Fina kläder va ? Meandi förstås :-).   Sen undrar jag vad ni tycker om kuddfodralet ..som ja...

Ovido - Quiz & Flashcards