Alla inlägg under augusti 2010

Av Emma isaksson - 31 augusti 2010 16:15

Hos mig klockan 18.30 i kväll välkomna.

Av Emma isaksson - 26 augusti 2010 17:27

  Linnea kom med Gandur så Selma fick sig en ridtur observera blåbärsmunnen :-)


  Gott bröd som jag har bakat :-)inga teglestenar den här gången.

 

En del av kojan.

 

Kojan :-)

  Seelma kikar ut från kojan :-) (jag som fotat snett fönstret är rakt)

Av Emma isaksson - 21 augusti 2010 14:07

  Min ugglefamilj är komplett ,visst är dom fina ? .

    Kuddarna och servettringarna säljer jag inte längre via innerum ,men säljer mina visnings ex. Servettringar 100 kr (199 kostade dom tidigare) kuddar 200 för båda (199 st tidigare) .

Av Emma isaksson - 20 augusti 2010 12:56

  Twixkaka (svingod)   Gumman.   Vicktor .   2 Kannibaler (gissa om det är sällan dom får måla )spårar alltid ur.   Gumman smakar på majspure för första gången.

Av Emma isaksson - 19 augusti 2010 12:41

  En liten tjuvkik får ni :-)

Av Emma isaksson - 14 augusti 2010 08:59

  Lydia och Alma .

 

Nicke städar.


  Alma myser .

  En liten geting .

  Gumman rider.

n

  Suddig bild glömde ändra inställningar innan Nicke fotade .Men visst blev det fint med utebelysningen ?.

Av Emma isaksson - 9 augusti 2010 13:37

Har tyvärr glömt kameran hos mamma men har följande till salu.

1 Liten tv (tjocktv)

1 VHS VIDEO .

Mer än 100 vhs filmer för vuxna (å då menar jag inte nakna damers filmer)

Massor av barnfilmer .


Kan ta en bild i fall intresse finns .

Vill bara bli av med dom egentligen men jag fick tjata på gubben för att ens få sälja dom .Så paket pris 850 :- ( om nicke är hemma under försäljningen ) annars kan jag tänka mig att pruta rätt så rejält :-).

Ovido - Quiz & Flashcards