Direktlänk till inlägg 21 juli 2010

I stället för plastpåsar...och present.

Av Emma isaksson - 21 juli 2010 10:17

  Alma fick detta paket från komunen i dag .En filt en cdskiva presentkort på barnens ikea å lite annat .Tänk vilken bra kommun vi har :-)


  Beställde tre rejäla shoppingkassar  funkar bra till lite av varje faktiskt och så slipper man släpa runt på fula plastpåsar (bra för miljön) .


Nu väntar jag bara på mina gardiner som jag fyndat på rea :-)

Om jag hinner i dag så kommer det nya loppis prylar senare i dag .


 
 
Ingen bild

elli

21 juli 2010 10:39

Hoppas jag hinner kola först på lopis sakerna!

 
Ingen bild

Kajsa

21 juli 2010 10:57

Emma får väl ringa dej när hon lagt ut...

 
Ingen bild

Heidi

22 juli 2010 18:58

oj! Vilken kul grej med en sån present från Kommunen... :-)
Jag ska ha den där hästen... jag har bara inte haft vägarna förbi Karungi på ett jätte bra tag... ;-)
Om Du är på G till stan och så kan du ju höra av dig så kanske jag kan komma och hämta den... Men annars kommer jag nån dag...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma isaksson - 21 november 2010 18:23

Detta är det sista inlägget på denna blogg .Kommer även vara försiktig med vad jag skriver på facebook . Ha det bra . ...

Av Emma isaksson - 16 november 2010 13:40

Före .   Efter .   Vad tycks ? färglatt blev det i allafall. ...

Av Emma isaksson - 30 oktober 2010 08:33

Det tycker jag är kul :-)   Ska börja med storstädningen nu och måhända dyker det upp något på min loppis . Ju fortare jag städar desto fortare får jag hänga upp julsakerna . Tänkte roa er med lite bilder ...     Hungrig ?   Almas hyl...

Av Emma isaksson - 12 oktober 2010 18:13


  Till Cessi och Irina och ni andra också förstås:-) Botten: 4 dl vetemjöl 1/2 dl strösocker 125 gram rumstempererat smör Kola: 175 gram smör 2 dl socker 3 dl grädde 1/2 dl sirap Garnering: 200 gram mjölkchoklad Gör så här: Ställ ugnen p...

Av Emma isaksson - 12 oktober 2010 18:00

Vilka fina saker som kom :-) Lägger en bild på mina favoriter .     Muggar och plåtburk ååå vad jag gillar . Det kom ett paket till Alma...    Fina kläder va ? Meandi förstås :-).   Sen undrar jag vad ni tycker om kuddfodralet ..som ja...

Ovido - Quiz & Flashcards