Direktlänk till inlägg 14 juni 2010

Kvällsfunderingar..

Av Emma isaksson - 14 juni 2010 22:55

Alma sover gott här i min famn efter att ha bajsat ner både henne och mig .

Här hemma händer det saker känner mig så nöjd med allt. Både Nicke och snickaren har gjort ett bra jobb.Ska försöka lägga ut lite bilder i morgon .


Jag sitter och funderar på min reuma som faktiskt är ganska bra nu ,kanske beror på att jag ammar .Förra året hade jag så fruktansvärt ont ,så det gäller att njuta nu .

Jag vill så mycket tex börja träna ,ha ett mål ex tjejmilen ,men just nu vågar jag inte planera något då jag inte vet hur det kommer att vara med värken nästa år ,får ju medeciner( som jag inte kan äta när jag ammar ) men även om man äter medeciner så finns värken ändå där .Ska nog prata med min läkare och se vad han säger.

Nu blev jag plötsligt välldigt trött .



 
 
Ingen bild

Kajsa

15 juni 2010 07:23

Vi är tre styckna som bestämmt att vi ska vara med i vårgaloppen nästa år...det är att springa runt Aspenhallen under en timme och få så många varv som möjligt...

 
Ingen bild

malin

15 juni 2010 14:15

åh vad jag känner igen tankebanorna... skönt att det är bättre just nu i alla fall!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma isaksson - 21 november 2010 18:23

Detta är det sista inlägget på denna blogg .Kommer även vara försiktig med vad jag skriver på facebook . Ha det bra . ...

Av Emma isaksson - 16 november 2010 13:40

Före .   Efter .   Vad tycks ? färglatt blev det i allafall. ...

Av Emma isaksson - 30 oktober 2010 08:33

Det tycker jag är kul :-)   Ska börja med storstädningen nu och måhända dyker det upp något på min loppis . Ju fortare jag städar desto fortare får jag hänga upp julsakerna . Tänkte roa er med lite bilder ...     Hungrig ?   Almas hyl...

Av Emma isaksson - 12 oktober 2010 18:13


  Till Cessi och Irina och ni andra också förstås:-) Botten: 4 dl vetemjöl 1/2 dl strösocker 125 gram rumstempererat smör Kola: 175 gram smör 2 dl socker 3 dl grädde 1/2 dl sirap Garnering: 200 gram mjölkchoklad Gör så här: Ställ ugnen p...

Av Emma isaksson - 12 oktober 2010 18:00

Vilka fina saker som kom :-) Lägger en bild på mina favoriter .     Muggar och plåtburk ååå vad jag gillar . Det kom ett paket till Alma...    Fina kläder va ? Meandi förstås :-).   Sen undrar jag vad ni tycker om kuddfodralet ..som ja...

Ovido - Quiz & Flashcards