Direktlänk till inlägg 31 maj 2010

Loppis..mm

Av Emma isaksson - 31 maj 2010 09:14

På lördag hade vi loppis här i byn .Tyvärr var det inte så många besökare så jag sålde för 35kr .Men jag har nog aldrig varit så nöjd när jag kom hem ,för jag har verkligen fyndat .Bilder kommer längre ner .


På söndag var det morsdag .Jag gav mamma choklad och en plåt falskpotatisbakelse jag har den bästa mamma på denna jord .Tack mamma för att du finns .


Själv blev jag uppvaktad av vicktor som hade gjort ett så fint kort och snälla Kaisu kom med en tårta .(om någon undrar vad jag fick av Nicke kan jag informera er om att jag inte är hans mamma ) skulle bli smått tokig om han skulle köpa ngt och det vet han :-).


Har även hunnit med en innerumsvisning hos mamma .


Är mycket nöjd med min helg måste jag säga .

Nu lite bilder.


  Tupperware burkar .Helt nya .


 

Tripptrapptrull med båge .Har tänkt köpa en svart men dom är så dyra ,så vi målar helt enkelt denna svart .(Bild kommer).


 

Hr varit ute efter denna länge och nu hittade jag den super billig på loppis .Anton och Selma älskar den å jag med :-).

 

Den här fyndade jag i min egen skrubb ,den ska upp på väggen brevid datorn.

Utöver detta fyndade vi en sängmobil och Alma tycker så mycket om den hon låg länge och skrattade åt den innan hon somnade.

Det var allt för denna gång.




 
 
Ingen bild

elli

31 maj 2010 16:44

Man skulle kanske ha bytardagar istället för loppis!!!

 
Ingen bild

mormor

31 maj 2010 22:02

Nästa gång du har loppis så ska du få en del från mig. Britt-Mari var intresserad av din innerumsvisning och hoppades att du skulle ha en på sommaren när hon kommer, men nu har jag hört att det inte blir någon under sommaren.

 
Ingen bild

mormor

31 maj 2010 22:04

Skrev en lång kommentar men det ser inte ut so om den kom fram.

 
Ingen bild

Kajsa

31 maj 2010 22:24

Tack snälla älskade Emma för allt du gör för mej!

 
Ingen bild

Sussi

9 juni 2010 21:04

Men roligt var d, även om du inte blev rik ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma isaksson - 21 november 2010 18:23

Detta är det sista inlägget på denna blogg .Kommer även vara försiktig med vad jag skriver på facebook . Ha det bra . ...

Av Emma isaksson - 16 november 2010 13:40

Före .   Efter .   Vad tycks ? färglatt blev det i allafall. ...

Av Emma isaksson - 30 oktober 2010 08:33

Det tycker jag är kul :-)   Ska börja med storstädningen nu och måhända dyker det upp något på min loppis . Ju fortare jag städar desto fortare får jag hänga upp julsakerna . Tänkte roa er med lite bilder ...     Hungrig ?   Almas hyl...

Av Emma isaksson - 12 oktober 2010 18:13


  Till Cessi och Irina och ni andra också förstås:-) Botten: 4 dl vetemjöl 1/2 dl strösocker 125 gram rumstempererat smör Kola: 175 gram smör 2 dl socker 3 dl grädde 1/2 dl sirap Garnering: 200 gram mjölkchoklad Gör så här: Ställ ugnen p...

Av Emma isaksson - 12 oktober 2010 18:00

Vilka fina saker som kom :-) Lägger en bild på mina favoriter .     Muggar och plåtburk ååå vad jag gillar . Det kom ett paket till Alma...    Fina kläder va ? Meandi förstås :-).   Sen undrar jag vad ni tycker om kuddfodralet ..som ja...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards